Tagi

, , , , , ,

English: A little white fleece kitten to cheer you up today. It was made by… my mum. Yes, sewing runs in my family.

Polish: Szczerze mówiąc miałam dziś w planach zrobić post o polskiej edycji Project Runway ale ponieważ poziom tego programu sprawia, że brakuje mi słów zmieniłam zdanie. Lepiej pokażę coś pozytywnego czyli polarowego koteczka, którego uszyła… moja mama. Tak, szycie to u nas rodzinne hobby.

IMG_0536 IMG_0537

Poza tym dostałam od Zaszewki nagrodę Liebster Award i teraz w myśl zasad tej zabawy odpowiem na zadane przez Zaszewkę pytania:

1. Gdzie lubisz czytać: w domu, w czytelni czy na świeżym powietrzu? W DOMU
2. Jaki smak najbardziej lubisz: słodki, słony, kwaśny czy gorzki? SŁODKI
3. Jaki styl w modzie cię inspiruje? ROCKOWY, RETRO GLAMOUR, GAMINE
4. Co jutro będzie na obiad? AZJATYCKA ZUPA JAMIEGO OLIVERA
5. Na czym ostatnio byłaś w kinie? „THE MONUMENTS MEN”
6. Jakie egzotyczne zwierzę najbardziej lubisz? HONEY BADGER
7. Miejsce na wymarzone wakacje? JAPONIA
8. Jaki jest Twój ulubiony film? „MATRIX”
9. Co wolisz: realizm czy fantastykę? REALIZM MAGICZNY
10. Czy grywasz w jakiekolwiek gry? NIE – WOLĘ SZYĆ!
11. Podaj jeden przymiotnik, który najlepiej Cię opisuje. BEZPOŚREDNIA (?)

Osobiście nie nominuję nikogo bo dobrze wiem, że będziecie się wić i wykręcać.

liebster2