Tagi

, , , , , , , ,

Polish: Bluza bejsbolówka z najnowszego numeru Burdy „Szycie krok po kroku” W/L 2014 wpadła mi w oko od razu po zakupieniu tego numeru. Uszyłam ją z żakardopodobnej tkaniny w kobaltowo-czarną pepitkę i wykończyłam czarnym ściągaczem, z którego jestem średnio zadowolona (mam wrażenie, że nierównomiernie się rozciąga i nie trzyma kształtu). Wszystko łącznie ze ściągaczami uszyłam na zwykłej maszynie do szycia, obywając się bez overlocka.

Generalnie jestem całkiem zadowolona z tej bluzy i planuję jeszcze uszyć sobie spodnie rurki do kompletu. Najtrudniejszym elementem są kieszenie wykończone wypustką. Jeśli jesteście początkujący w szyciu lepiej wybrać wariant z kieszeniami naszywanymi na wierzch bluzy albo ukryć worki kieszeniowe w bocznych szwach.

PS. Poszukuję tkanin ubraniowych w egzotyczne kwiaty i liście, orchidee, papugi, tropikalne rośliny, etc. Najchętniej na jasnym albo czarnym tle. Jeśli coś Wam wpadło w oko to dajcie mi znać!

***

English: My newest creation – a baseball jacket from Burda „Easy Fashion” S/S 2014.

bluza bejsbolówka, Burda bluza bejsbolówka, Burda bluza bejsbolówka, Burda bluza bejsbolówka, Burda

bluza bejsbolówka, Burda

Moje kieszenie wykończone wypustkami. Strasznie się z nimi namęczyłam!

bluza bejsbolówka, Burda

zamek

A tak wyglądają wykończenia przy ściągaczach bluzy: