Tagi

, , , , , , , , , ,

Polish: Bardzo ale to BARDZO staram się dotrzymać mojego noworocznego postanowienia i nie kupować nowych tkanin ale prezentów nigdy nie odmawiam. Oto #darylosu, które ostatnio zasiliły moje szuflady z tkaninami.

Po pierwsze – granatowa dzianina pikówka od Niny. Tkanina ostatnio bardzo popularna na krawieckich blogach ale dosyć trudna w szyciu. Nina uszyła z niej bluzę z suwakiem (chylę czoła) i podarowała mi resztę, z której wczoraj uszyłam minisukienkę bez rękawów. Pokażę ją w następnym poście.

szycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, tanie tkaniny

Po drugie – dzianiny od Oli: śmietankowa, grafitowa i czarna. (Szycie dzianin jest mi chwilowo niestraszne bo do końca czerwca testuję overlocka JUKI MO-1000.) Jeśli Wam się podobają to podpowiem, że na blogu Oli można wygrać zestaw materiałów zawierający m.in. te trzy tkaniny. Śpieszcie się bo zapisy trwają tylko do 31 maja 2014.

szycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, tanie tkaniny

Po trzecie – włóczki i dwie książki o szyciu od Ani. Z Anią zawarłam układ, że wydziergam jej szary komin a reszta włóczek jest dla mnie :). Otrzymane książki to „Krój i modelowanie odzieży lekkiej” oraz legendarna japońska „Pattern Magic”. Bardzo interesujące pozycje dla osób zastanawiających się jak samodzielnie rysować wykroje. Polecam.

szycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, tanie tkaniny, włóczki

włóczki od Ani

szycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, tanie tkaniny, Krój i modelowanie odzieży lekkiej, Pattern Magic

Po czwarte – poszczęściło mi się ostatnio w SH i kupiłam po bardzo okazyjnej cenie kilka świetnych NOWYCH materiałów, w tym idealną białą tkaninę na kolejną bluzkę kimonową. Kto zagląda na facebookowy fanpage LRT ten wie, że ostatnio bezskutecznie poszukiwałam czegoś odpowiedniego w sklepach stacjonarnych i najwidoczniej los postanowił mi dopomóc.

http://vaylebyme.blogspot.com/2014/03/candy-x-3.html

od góry: biała tkanina na kimono, turkusowa bawełna sukienkowa, bawełna w kolorowe kwiaty, milutka szara wełna (zapewne z jakąś domieszką)

http://vaylebyme.blogspot.com/2014/03/candy-x-3.html

3 metry wełny kostiumowej + 3 metry pasującej podszewki – leżały obok siebie, nanana!

http://vaylebyme.blogspot.com/2014/03/candy-x-3.html

wszystkie nowości tkaninowe w mojej pracowni ^^

 

***

English: One of my New Year’s Resolutions was to stop buying fabrics and I try to keep my promise but I’d never refuse a fabric gift. That would be plain rude, wouldn’t it? So have a look at the gifts from my generous friends (fabrics, yarns and books) plus my recent second hand finds. No seamstress could ever walk by such treasures. I had to save them from damnation, you know.