Tagi

, , , , , , , , , , ,

Polish: Na mojej Pakamerze pojawiły się właśnie nowe eko torby. W sumie 16 sztuk, prosto spod mojej maszyny. Dawno niczego tam nie wystawiałam… Stali czytelnicy bloga LRT wiedzą co to oznacza – znów zgrzeszyłam zakupami tkaninowymi i muszę odzyskać finansową równowagę. :)

Każda torba zwija się w poręczną paczuszkę, która zmieści się nawet do najmniejszej damskiej torebki dzięki czemu już nigdy nie będzie trzeba brać kolejnej plastikowej reklamówki w sklepie! Wewnątrz toreb – podwójna kieszonka i kolorowa podszewka.

Tym razem na podszewki wykorzystałam resztki amerykańskiej bawełny patchworkowej z B-craft.pl ponieważ bardzo pasowały mi kolorystycznie do tkanin zewnętrznych. Na szczególną uwagę zasługują też dwie lniane torby wykończone lamówkami, które własnoręcznie wykonałam z bawełny. Było przy tym sporo roboty ale za to jaki efekt!

Która torba najbardziej przypadła Wam do gustu?

***

English: Sixteen new grocery bags appeared on my online shop on Pakamera. Every one is 100% handmade, of course.

TORBY / BAGS:

PODSZEWKI / LINING:

