Tagi

, , , , , , , , ,

Polish: Oto niebieska sukienka maxi z opadającym ramieniem, którą uszyłam dla mojej przyjaciółki Izy. Tkanina – bardzo przyjemny jersey w pięknym odcieniu niebieskiego. Wykrój – mój własny, wykorzystałam go już wcześniej szyjąc dwie inne sukienki: granatową maxi i czarną tunikę. Uważam, że ta kreacja wyszła fantastycznie więc chyba sobie też coś uszyję z tej dzianiny.

Poza tym w końcu odważyłam się i przewlekłam nici w moim nowo nabytym overlocku Gritzner 788. Teraz mam już z górki :). Oj będzie się szyło!

***

English: A blue jersey maxi dress made for my best friend Iza. The pattern is mine and I’ve already used it twice making two other dresses: a navy one and a black one.

Besides, I finally got the courage to change the threads in my new serger Gritzner 788 so now I can start completing my autumn wardrobe.

blog krawiecki, blog o szyciu, dzianinowa sukienka, niebieska dzianina, krawiectwo, sukienka maxi z dzianiny, szycie dzianiny, szycie na maszynie, szycie na overlcoku, szycie ubrańblog krawiecki, blog o szyciu, dzianinowa sukienka, niebieska dzianina, krawiectwo, sukienka maxi z dzianiny, szycie dzianiny, szycie na maszynie, szycie na overlcoku, szycie ubrańblog krawiecki, blog o szyciu, dzianinowa sukienka, niebieska dzianina, krawiectwo, sukienka maxi z dzianiny, szycie dzianiny, szycie na maszynie, szycie na overlcoku, szycie ubrańblog krawiecki, blog o szyciu, dzianinowa sukienka, niebieska dzianina, krawiectwo, sukienka maxi z dzianiny, szycie dzianiny, szycie na maszynie, szycie na overlcoku, szycie ubrań