Tagi

, , , , , , , , , , , , ,

Polish: Jak powiedziałam, tak uczyniłam – dokupiłam kobaltowej dzianiny i uszyłam sobie niebieską tunikę z opadającym ramieniem. Dekolt wykończony ściągaczem, którym poratowała mnie Marta, za co jej serdecznie dziękuję. Tunikę uszyłam wg mojego własnego wykroju. Pozostałe rzeczy uszyte na podstawie tej formy możecie pooglądać w archiwalnych postach (kliknij na cyferki): 1, 2, 3, 4, 5.

A na dokładkę grafitowy komin z metalowymi guzikami, który uszyłam już daaawno temu ale o nim totalnie zapomniałam i z niejakim zdumieniem odkryłam go przedwczoraj w mojej szafie. Jeśli chcecie uszyć sobie taki komin zerknijcie do moich starych tutoriali: „Jak uszyć komin tubę?” & „Jak uszyć rozpinany komin z guzikami?”.

PS. Mój nowy overlock daje radę :).

***

English: Another comfy tunic made with my own pattern which I use pretty often recently. So far I’ve used it six times making two tunics, two maxi dresses, and two tops. Check out the LRT blog’s archive to see them all.

szycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, ubrania handmade, tunika handmade, dzianinowa tunika, dzianinowa minisukienka, szycie dzianiny, szycie tuniki, szycie sukienkiszycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, ubrania handmade, tunika handmade, dzianinowa tunika, dzianinowa minisukienka, szycie dzianiny, szycie tuniki, szycie sukienkiszycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, ubrania handmade, tunika handmade, dzianinowa tunika, dzianinowa minisukienka, szycie dzianiny, szycie tuniki, szycie sukienkiszycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, ubrania handmade, tunika handmade, dzianinowa tunika, dzianinowa minisukienka, szycie dzianiny, szycie tuniki, szycie sukienkiszycie na maszynie, szycie ubrań, blog o szyciu, blog krawiecki, krawiectwo, ubrania handmade, tunika handmade, dzianinowa tunika, dzianinowa minisukienka, szycie dzianiny, szycie tuniki, szycie sukienki