Tagi

, , , , , , , , , , ,

Polish: Cóż, czasem warto pozwolić innym krawcowym żeby nas wyręczyły… zwłaszcza jeśli uszyją coś lepiej od nas.

Dowód rzeczowy nr 1: pokrowiec/organizer na druty.

Dostałam go od Małgosi w ramach mikołajek zorganizowanych w gronie moich szyjących koleżanek. Gosia wręczyła mi go ze słowami „tylko nie patrz na lamówkę”. Oczywiście pierwszą rzeczą jaką zrobiłam w domu było sprawdzenie lamówki – jest bardzo ładnie naszyta :). Do kompletu dostałam pasującą poduszeczkę na szpilki z czachą. Nigdy w życiu niczego sama nie ufilcowałam! Fantastyczny prezent!

moje druty „BEFORE” – okręcone gumkami recepturkami zdjętymi z natki pietruszki :)

pokrowiec na druty, futerał na druty, organiser na druty

moje druty „AFTER” – w eleganckim pokrowcu w małe czaszki (widzicie je?!)

pokrowiec na druty, futerał na druty, organiser na druty, poduszeczka na szpilki

zwinięty pokrowiec + poduszeczka-czacha na szpilki

poduszeczka czacha na szpilki

Dowód rzeczowy nr 2: pufy z wymiennymi pokrowcami.

Pufki to znak firmowy Basi – mojej koleżanki, sąsiadki z dzielni, i wspólniczki w tkaninowych zakupach. Pamiętacie granatową sukienkę, którą ostatnio jej uszyłam? Otóż miałyśmy z Basią małą umowę barterową – ja jej uszyję sukienkę, a ona zrobi mi dwie szare pufy. Pufki od Basi mają zdejmowane pokrowce (można je wrzucić do pralki) i są wypełnione kulkami styropianowymi. Jestem z nich bardzo zadowolona.

pufa handmade, pufki handmade, pufa w kropki

IMG_7093 IMG_7109 pufy handmade, pufki handmade, pufa w kropki***

English: Well, I have many sewing friends. I mean – I met A LOT of sewing enthusiasts through our local sewing club and it’s really great. The things you can see above were made by the girls, not me.

First of all, I got a lovely organiser for knitting pins plus a matching pincushion from Gosha. Do you see the skulls? Love it!

Secondly, Barbara made two poufs for my living room and I made her THAT dress in exchange. They’re very comfortable and super light. What a great deal!

I hope you have some talented sewing bees in your life too.