Tagi

, , , , , , , , ,

Polish: Kobaltowy komin zrobiony na drutach. W sumie nic specjalnego, wykonany samymi prawymi oczkami. Jedyna „nowość” to zszycie końców tak aby dzianina była przekręcona jeden raz wokół własnej osi. Dzięki temu komin lepiej układa się w wersji na maksa rozwiniętej, a przy podwójnym okręceniu lepiej przylega do szyi.

Komin wykonałam z włóczki akrylowej z wplecionymi kolorowymi włóknami. Resztę włóczki odsprzedałam na facebookowym bazarku ale paczka nie dotarła do kupującej tylko do skrzynki pocztowej pewnego znanego banku w Warszawie, skąd została odebrana przez niezidentyfikowanego pracownika. Komórka pocztowa banku nie chciała udzielić informacji kto odbiera ich przesyłki. Poczta stwierdziła, że podpis jest nieczytelny. Reklamacja na poczcie została uznana – cóż za triumf! Podsumowując ktoś z warszawskiego oddziału pewnego banku zarąbał mi 3 motki włóczki. Mam nadzieję, że chociaż zrobi z nich coś ładnego. Ja to ZAWSZE mam przygody na poczcie.

komin na drutach, robienie komina na drutach, włóczki, dzierganie, komin handmadekomin na drutach, robienie komina na drutach, włóczki, dzierganie, komin handmadekomin na drutach, robienie komina na drutach, włóczki, dzierganie, komin handmade

Moim następnym projektem do wydziergania będzie zrobienie swetra na drutach. Włóczka: czarna boucle z alpaką firmy Drops. Wzór: chciałabym coś asymetrycznego, w rockandrollowym/postapokaliptycznym klimacie. Od mojej znajomej Ewy dostałam katalog producenta włóczek z ciekawymi i w miarę łatwymi wzorami na druty. Opisy są po angielsku więc myślę, że dam radę zrobić coś fajnego. Kilka modeli wpadło mi w oko, próbki zrobione, czas podjąć męską decyzję i zacząć robotę.

A teraz… druty w dłoń!

komin na drutach, robienie komina na drutach, włóczki, dzierganie, komin handmade***

English: So, I made a snood. Nothing special, really. But I had a little adventure afterwards as I sent the remaining yarn to a friend via post and some jerk stole the package. Yep, someone stole 150gr of yarn. Why? I can’t really tell. But I only hope this person will make something pretty out of it

Now I’m on the verge of beginning another knitting project. This time I’m gonna make some asymetric jumper with a rock&roll / postapocalyptic feel. I have the yarn i.e. black alpaca boucle made by Drops. I have also a few cool patterns found in a catalogue given to me by my friend Eve. I have to think it through though.