Tagi

, , , , , , , , , ,

Polish: Uszyłam sobie bluzkę z resztek czarnej dzianiny, która zapomniana porastała mchem od ładnych dwóch lat na dnie jednego z pudeł ze szmatami. Model bardzo prosty, z reglanowymi rękawami i dekoltem wykończonym ściągaczem. Moja rodzina orzekła, że wyglądam w tej kreacji jakbym się urwała z tunelów Metro 2033 albo innego Mad Max’a. :) Odebrałam to jako komplement.

Krojąc bluzkę musiałam nieźle kombinować żeby „zmieścić się” na utylizowanych resztkach tkaniny. Po dłuższym namyśle skroiłam tył z 2 części ze szwem na środku, a przód z 3 części – zamek maskuje jeden ze szwów i nie służy absolutnie niczemu. Modelem wyjściowym to stworzenia tej bluzki było wykrój na kombinezon z Burdy SKPK W/L 2014. Pogłębiłam dekolt i całkowicie przerobiłam formę od pach w dół.

***

English: A postapocalyptic top made to use up the pieces of leftover jersey. My brother says it looks very Mad Max.

I had to put a lot of thought into cutting the parts of the top as the textile was scarse. As a result, the back consists of two parts joined with a seam in the middle, whereas the front is composed of 3 pieces. The zip on the front has absolutely no other function than to mask one of the seams.

szycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burdaszycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burdaszycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burdaszycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burdaszycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burdaszycie na maszynie, szycie ubrań, szycie dzianiny, blog o szyciu, blog krawiecki, bluzka handmade, postapo t-shirt, bluzka z dzianiny, szycie jerseyu, wykroje burda

