Kochani! Po dłuuugim namyśle zdecydowałam się na mały #rebranding i prostą polską nazwę – gdybym za każdym razem gdy musiałam literować „thread” dostawałabym 1zł miałabym już odłożone na niezłą maszynę ;). Tak więc RIP LRT – właśnie wydałaś ostatnie tchnienie.

Od dziś znajdziecie mnie i moje sukienki na www.instagram.com/koronkowesuknie
www.facebook.com/koronkowesuknie oraz na mojej nowej stronie www.koronkowesuknie.pl :*

A co tam u mnie? Wyremontowałam nową pracownię, przewiozłam całą moją kolekcję tkanin i chyba tysiąc pudeł z krawieckim dobytkiem. Przede mną jeszcze trochę wykończeniówki ale widzę już światełko w tunelu. Dużo szyję :) i jestem szczęśliwa.

I niech to będzie taki mały epilog historii LRT – podążajcie za pasją i nie słuchajcie malkontenckich rad. Dacie radę! <3

41497356_2012839408778622_9028349146880278528_n