Tagi

, , , , , , , , , , , ,

English: I did it! I made a coat from Burda 10/2013 issue! I’m so proud right now you wouldn’t believe it. Now the coat needs washing and then a good ironing. The fabric got dirty while sewing – I quess white coats aren’t that practical, are they?

So, enjoy the photos and see you in 2 or 3 weeks. Yep, that’s right, LRT is going on a holiday without her sewing machine.

Polish: Udało się, uszyłam płaszcz! Teraz oczyma wyobraźni widzę teraz w mojej szafie te wszystkie cuda, których nie uszyłam bo myślałam, że są za trudne…

Mój płaszcz uszyty jest z wełnianego flauszu i ocieplanej pikowanej podszewki. Bądźmy szczerzy – to nie jest fason który Was wyszczupli :) ale jak oversize to oversize. Najfajniejsze są rękawy, które odstają na wysokości łokci i nadają płaszczowi kształt kokonu. Wykrój pochodzi z Burdy 10/2013.

Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i do zobaczenia za 2-3 tygodnie.

Tak jest, LRT udaje się na wakacje! Postaram się zaglądać na bloga i na fanpage LRT na Facebooku ale raczej niezbyt często.

DSC_6080

DSC_6088

DSC_6083 DSC_6091 DSC_6076 DSC_6082 DSC_6085